عودت وجه تنها در شرایط زیر امکان پذیر می باشد:

* در صورتیکه ثبت سفارش انجام شود و قطعه دریافتی دارای مشکل باشد پس از تست محصول توسط تیم فنی آژمان و عدم موجودی محصول در انبار وجه به صورت کامل به شما عودت داده می شود.

*در صورتیکه خرید انجام داده باشید و کالای خریداری شده از طرف شما بطور کلی موجود نباشد، و با جایگزینی محصول با محصول مشابه با مجموعه آژمان به توافق نرسید وجه شما بصورت کامل عودت خواهد شد.

*درصورتیکه خرید انجام شده باشد و قیمت محصول بصورت اشتباه در سایت درج شده باشد مبلغ پرداختی بصورت کامل برای شما عودت داده خواهد شد.

*خواهشمندیم درصورت مشاهده محصول در سایت و تصمیم به خرید داشتین پیش از هر اقدامی در راستای پرداخت وجه جهت مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید در صورت عدم تماس پیش از خرید در نظر داشته باشید که پروسه عودت وجه پس از 72 بعد از خرید انجام میشود.

*در صورتیکه ثبت سفارش انجام شود و قطعه دریافتی دارای مشکل باشد پس از تست محصول توسط تیم فنی آژمان آِی تی  و عدم موجودی محصول در انبار وجه به صورت کامل به شما عودت داده می شود.
* در صورتی که قطعه دریافتی با اطلاعات مندرج در سایت مغایر باشد می توانید با عودت قطعه به آژمان آِی تی وجه خود را به صورت کامل دریافت نمایید.
*درصورتیکه قطعه دریافتی دارای مشکل فنی باشد و این مشکل از طرف آژمان باشد، هزینه پیک با مجموعه آژمان است در غیر اینصورت هزینه پیک به حساب مشتری خواهد بود.

*در نظر داشته باشید که کالا شامل گارانتی باشد هزینه پیک با مجموعه آژمان است.

 لازم به ذکر است روال عودت وجه به حساب مشتریان گرامی ممکن است تا 3 روز کاری زمان ببرد.
«هزینه پیک اولیه خرید کالا بعهده مشتری است.»