اخبار, مقالات

چرا کارت گرافیک Arc A350M اینتل ضعیف عمل میکند؟

چرا کارت گرافیک Arc A350M اینتل ضعیف عمل میکند؟

 کارت گرافیک Arc A350M اینتل

چرا کارت گرافیک Arc A350M اینتل ضعیف عمل میکند؟ اخیراً یوتیوبری که برای اولین بار کارت گرافیک Arc A350M اینتل حاضر در لپ تاپ گلکسی بوک 2 پرو را مورد آزمایش قرار داده بود، این محصول را دوباره سنجیده و به نتایج جالبی دست یافته است.

اگر به خاطر داشته باشید یوتیوبری کره‌ای با نام BullsLab چند روز پیش اولین بنچمارک واقعی کارت گرافیک Arc A350M را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

تکنولوژی Dynamic Tuning

تکنولوژی Dynamic Tuning شرکت Intel در اصل جایگزینی برای فناوری‌های AMD SmartShift و Nvidia Dynamic Boost است که به صورت هوشمند توان دستگاه را بین CPU و GPU تغییر می‌دهند. اما بر اساس گزارش جدید برای کارت گرافیک Arc A350M اینتل این قضیه برعکس است.پ

 

چرا کارت گرافیک Arc A350M اینتل ضعیف عمل میکند؟

کارت گرافیک مخصوص لپ تاپ Arc A350M

اینطور که پیداست فناوری Dynamic Tuning اینتل یکی از دلایل اصلی ضعف عملکرد کارت گرافیک مخصوص لپ تاپ Arc A350M در میان محصولات میان‌رده و ارزان قیمت است. با غیر فعال کردن DTT توان بیشتری در اختیار GPU و CPU سیستم قرار می‌گیرد و کارت گرافیک Arc A350M با دسترسی به فرکانس‌های بالاتر، عملکرد بسیار بهتری را در گیمینگ ثبت می‌کند.

کارت‌های گرافیک سری Arc A

متاسفانه در حال حاضر هنوز کارت‌های گرافیک سری Arc A اینتل در بازارهای جهانی عرضه نشده است . اینتل حتی نسخه‌ای آزمایشی از آن‌ها را نیز برای ریویورها ارسال نکرده است. از این رو اطلاعات در مورد عملکرد این محصولات با سرعت کم‌تری منتشر می‌شود و نقایص آن‌ها دیرتر مشخص می‌شوند.

عدم موجودی

البته در حال حاضر مشکل کارت‌های گرافیک اینتل کمبود موجودی و عدم عرضه‌ی جهانی نیست. این محصولات حتی حالا هم در برخی بازی‌ها با پرش و گیر کردن صفحه و مشکلات گرافیکی مواجه‌اند. اینتل این برای رفع این نقص‌ها زمان بیشتری نیاز دارد. با این وجود آخرین بروزرسانی درایور Arc برخی از مشکلات کارت‌های گرافیک در بازی‌ها مختلف را مرتفع کرده است.
در این مطلب و به لطف یکی از یوتیوبرها متوجه شدیم که چرا کارت گرافیک Arc A350M اینتل ضعیف عمل میکند. شما تا به حال تجربه ای با این موضوع داشته اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *